lauantai 5. joulukuuta 2015

Koti energiselle kollille

Tässä mä makoilen kissanminttulelu käpälissäni. Se tuoksuu niin hyvältä!

Mä olen n. 1½-vuotias pikkukolli. Mua kutsutaan nimellä Mammattaja. Mulla olis lapseton ja eläimetön asunto haussa. Mulla piisaa energiaa vaikka muille jakaa, joten aikuista ihmisseuraa toivon. Tykkään leikkiä, tulen syliisi silitettäväksi ja kernaasti autan leukasi puhdistamisessa nuolemalla sen. Ruoan suhteen en ole kovin nirso.

Miksi tällaiselle viliskantille ei ole löytynyt vielä kotia. No kerron salaisuuteni. Olen vähän temperamenttinen ja siksi saanut liikanimen ”raju rakastaja”. Tykkään yli kaiken ihmisistä, mutta sitten minuun iskee välillä ”saalistuskohtaus”. Jännityn hyökkäysasemiin ja silmäni pupillit laajenevat pennilanteiksi, kohde lukittu. Ja jos ei ihminen pidä varaansa, hyökin käden kimppuun kynsin hampain... No, kun sen oppii huomaamaan, siirtää tienkin ne ranteensa siksi aikaa vähän kauemmaksi musta ja keksii mulle jotain muuta tekemistä esim. pallon kanssa leikkimistä tai onkilelun heilutusta (hlökohtainen suosikkini). Johonkinhan mun täytyy tää energiani purkaa!

Olen tulla hulluksi ollessani yksin täällä huoneessani. Joten tule pian tutustumaan minuun. Järjestän elämäsi tärkeysjärjestyksen uusiksi alta aikayksikön.

Hrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Rakkaudella.

Mammattaja

Ps. koti mielummin vaikka maaseudulta. 20 neliön pikkuyksiö on meikäläiselle liian pieni. :)


1 kommentti: